MARKETING PERFORMANCE

Det er ret simpelt: Vi udvikler cross-platform kampagner, kommunikation, aktiviteter og events med attitude som genererer respons, ROI og positiv salgseffekt. Alt, hvad vi gør, er baseret på kundernes dagligdag, den sub-kultur, de er en del af, deres holdninger og deres værdisæt - og altid under hensyntagen til virksomhedernes DNA.

Når nogle marketingfolk taler om integrerede kampagner, taler de i virkeligheden om medievalg og mediesynergi. Men disse ting er kun midler og redskaber, der skal bruges i en kampagne. Når vi taler om integrerede kampagner, taler vi om, hvordan man kan indarbejde den enkelte kundes eget perspektiv og livsstil i alle kampagnens elementer og dermed benytte kampagnen som middel til at indarbejde den enkelte kundes eget værdisæt i alle kunderettede funktioner i virksomheden.

Ægte integrerede kampagner er f.eks. når en web-baseret kampagne genererer et lead, og i stedet for blot at kaste dette lead direkte over hegnet til salgsafdelingen - der så forfølger det som et hvilket som helst andet lead - så pakkes dette unikke lead ind i en forbrugerspecifik salgsstrategi, som er baseret på forbrugerens individuelle præferencer og holdninger. Et andet eksempel er forbrugeren, der anvender en dagligvarebutiks app til at udarbejde sin indkøbsliste. I det øjeblik forbrugeren træder ind i butikken, konverteres listen automatisk til en interaktiv shopping-guide, der guider forbrugeren til de rigtige dele af butikken og også foreslår relevante andre varer fra sortimentet, som har en synergi til dem på indkøbslisten. I sidste ende fører dette til mersalg for dagligvarebutikken og nok så interessant til yderligere viden om kundens præferencer og valg. Lyder det interessant? Så ring til os!

Vi kan bidrage inden for følgende områder:

Marketing

  • Marketing- og brandingstrategier
  • Kampagner
  • Inbound og content marketing aktiviteter
  • Intern markedsføring

PR og events

  • Presseaktiviteter
  • Case studies og case dokumentation
  • Kundeevents og produktlanceringer
  • Udstillinger og konferencer

Digital

  • SoMe
  • Web og mobile
  • Digitale salgs- og loyalitetsværktøjer