VI MENER: NEDBRYD GAMLE DOGMER OG NYE MULIGHEDER OPSTÅR

"You can't teach old dogma new tricks." Dorothy Parker, American poet, short story writer, critic and satirist.

Ændringer i branchestrukturer, konkurrenceforhold, samfundsmæssige strømninger, kontaktpunkter med kunderne samt udviklingen i integreret kommunikation sker så hurtigt, at vi ikke mener, at et enkelt bureau kan være frontløber på alle områder. Vi tror derimod på shared innovation, open source og specialistviden. Derfor er vores koncept, at vi fra gang til gang sammensætter det bedste team af eksperter fra vores store netværk, så de matcher den enkelte opgave optimalt. Dermed er vi i stand til både at optimere de kreative løsninger i forhold til målgrupper og medier samt at sikre den bedst mulige totaløkonomi for dig som kunde. Vores eksperter har en fortid hos de største bureauer og har skabt adskillige succeser for en lang række markedsledende kunder inden for både B2B og B2C segmentet.

Integreret kommunikation og new media marketing er et spørgsmål om at vælge fra snarere end at vælge til. Derfor forbeholder vi os retten til at være kritiske, når det gælder udvælgelsen og anvendelsen. Vi samler kort sagt trådene - ikke bare når det gælder teamet af specialister, men også når det gælder eksekvering på en samlet digital platform, der skal spille sammen med den offline kommunikation. Jo flere indgangsvinkler til dialog med din kunde, jo større er muligheden for succes. For hvem siger, at kunden lige præcis vælger at være aktiv modtager af dine budskaber på lige præcis den ene kommunikationskanal, du traditionelt har satset på.